Translate

1. март 2019.

Brojčane sekvence – Ponavljanje jedinica (1,11,111,1111)

Broj 1 je broj iz kojeg počinje sva manifestacija. To je energija koja započinje sve akcije i vodi put u novim pravcima. 1 je broj novih projekata, hrabrosti, originalnosti i odlučnosti i želje za širenjem na svim nivoima. Svaki broj je deljiv sa 1. Svi smo jedno, dakle svi smo povezani i to povezani mislima. Kada vam se Anđeoski broj 1 više puta pojavi, to je poruka da pratite vaše misli i fokusirate se na vaše pozitivne želje, a ne na negativne strahove. 

Sekvenca sa brojem 1 (u svim njenim oblicima) je najčešće prvi niz koji se pojavljuje mnogim ljudima. Obično su oni pokazatelji spiritualnog buđenja, novih početaka, poziv za novo kreiranje realnosti, nove karijere ili povratak sebi. Kada se 1111 spozna i primeti, brojni redosled se menja u drugu kombinaciju zajedno sa novim životnim iskustvima, pravcima i mogućnostima. 

Anđeoski broj 1 govori o novim počecima i promenama. Ona označava vođstvo i nezavisnost i govori o novim akcijama gde se treba osloniti na sebe i odlučnost. Liderstvo zahteva hrabrost, snažnu volju i odlučnost u svim oblastima, tako da se može postići cilj. Kada se Anđeoski broj 1 opet pojavi, znači da se za vas otvorila energetska kapija, i brzo će se vaše misli pretvoriti u stvarnosti. Poruka je da mudro izaberete svoje misli, osiguravajući da one odgovaraju vašim istinskim željama. Ne fokusirajte energiju na strahove jer ih možete manifestovati. 

Broj 11 je "karmički", glavni broj. Učitelj broj 11 nam govori da je potrebno da se upustimo u naše više-ja da bismo spoznali našu svrhu života i misiju duše. Kada jednom naučimo da mešamo više-ja sa našim svakodnevnim načinom razmišljanja, naučićemo kako da izbegnemo prepreke i zamke koje iskušavamo u potpunosti na materijalističkom nivou. Dok učimo da spojimo ova dva nivoa, sazrevamo i razvijamo se duhovno. To nas čini jačim i razvijamo unutrašnju snagu koja će nam pomoći da živimo u pravom smeru. Balans unutar nas daje veliku snagu našem karakteru. Suština poruke brojčanog niza od 11 je da razvije intuiciju, vidovitost, duhovno isceljenje i metafizičke sposobnosti. Broj 11 simbolizuje princip duhovnog prosvetljenja. Kada se anđeoski broj 11 pojavljuje u vašem životu, vaši anđeli traže od vas da obratite pažnju na vaše ponavljajuće misli i ideje dok oni drže “odgovore” na vaše molitve. 

111 je visoko duhovni broj i može se vrlo dobro povezati s vašim duhovnim putovanjem. Kada prepoznate seriju Anđeoskog broja 111 koja vam se često pojavljuje, uzmite u obzir vaše misli u trenutku kada se one pojave. Kada se pojavi niz od 111, pažljivo pratite svoje misli i budite sigurni da razmišljate samo o onome što zaista želite, a ne o onome što ne želite. 

1111 sekvenca je najčešće prvi niz koji se pojavljuje mnogim ljudima. Kada se 1111 primeti i potvrdi ponovnim i ponovnim viđanjem, sekvence brojeva prelaze na druge brojeve i vaši anđeli imaju druge poruke koje će vam proslediti. Sekvenca brojeva 1111 je znak da vam se otvara mogućnost, i vaše misli ih ispoljavaju u formi brzinom svetlosti. 1111 je sličan jakom svetlu blica. To znači da je Univerzum upravo snimio vaše misli i manifestuje vaše ideje u materijalnu formu. Budite svesni da ćete manifestovati svoje misli, stoga ne mislite negativno da ne bi ste privukli loše u svoj život. Koristite pozitivne energije Svemira da ostvarite svoje najdublje želje, nade i snove.

Šta učiniti kada vidite broj 111?


Ako ste ovaj broj vidjeli samo jednom, možda ne morate previše razmišljati o tome. Međutim, ako ste to videli u više navrata u poslednje vreme, možda je svemir pokušao da vam pošalje poruku. Možete pročitati značenja koja su gore podeljena i identifikovati koja je verovatnija da odgovara vašem trenutnom kontekstu života. Zatim, saslušajte svoju intuiciju kako biste razumjeli koji je najbolji način za vas. Mi nismo isti i nema fiksnog značenja za bilo šta. Simbolika koja je podeljena iznad je samo polazna tačka koja vam pomaže da imate polaznu tačku kada se povežete sa svojim Višim Ja. I što je najvažnije, gledanje ovog broja je veoma pozitivan događaj. Univerzum vam je upravo poslao znak da ste snažno podržani u vašem životnom putu. Dakle, ako ste u posljednje vrijeme vidjeli ovaj broj koji se ponavlja, kakvo je značenje donelo vama? Slobodno podelite sa nama!

18 коментара:

  1. Divni ste. Mnogo mi znaci sto postoji ovaj blog. Pozdrav. DACA

    ОдговориИзбриши
  2. Rodjen sam 11.11 i ta broj 11 mi se ponavlja u svemu nebiram ga namerno sam mi se natuta

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Само се препустите, то су знакови да сте на правом путу

      Избриши
  3. nista mi nije jasno dva dana vidjam broj 1111 i oba dana su mi nekako baksuzna, nista mi neide od ruke... sad sam zbunjena... moze pomoc oko tumacenja? hvala

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман30. јул 2022. 18:38

    Pre neki dan sam dosla do svoje spoznaje,do misije svoje duše i svrhe svog postojanja.Pripremam se za novu ideju,nov projekat i bas kad sam dobila viziju svega ugledala sam broj 111,i od tada ga vidjam svakog dana.

    ОдговориИзбриши
  5. To je to uspela si usla si u portal bravo

    ОдговориИзбриши
  6. Mislim da samo posebni ljudi imaju tu cast da vide mnoge znakove koje im univerzum salje samo treba verovati u univerzum i verujte sve ide svojim tokom on je nas put u ostvarenje svojih snova i boljeg sutra pricajte sa nebom i zvezdama oni su tu da vam pomognu .

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман22. мај 2023. 23:31

      Svi ljudi su posebni,bez izuzetka!Ako smo deo celine,kako bilo koji deo tog savršenstva može biti ne poseban???

      Избриши
  7. Ja vidjam svakodnevno po nekoliko puta vec par mjeseci intenzivno!

    ОдговориИзбриши
  8. Vidjam jedinice svakodnevno cak minimalno tri puta na dan i to u veoma kratkom periodu se zna dogoditi,vecinom je to 111,rjedje 1111.
    Vremenski traje vec vise mjeseci...oko 6 mj

    ОдговориИзбриши
  9. Danas sam vise puta video auta sa brojem 111 na tablici...Sve razliciti gradovi...Cak i taksi sa 1111...Bice promena kod mene...Znam to...

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман17. мај 2023. 22:20

    Od 2010 pa sve do sad, znaci, registarske tablice, sat, duzina trajanja audio snimka, gdje god je moguce da se pojave brojevi, 111, 1111 se pojavljuje i tako vec godinama, pokusavam da shvatim ali jos nista, niti se nesto znacajno desilo
    🤷‍♂️

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pre svega,postavite cilj,pa ćete imati rezultat!Univerzum vam saopštava da ste podržani,ali vi morate odlučiti u čemu!!!

      Избриши
  11. Анониман6. јун 2023. 11:30

    Meni se stalno ponavlja br 11 da sam bila prinudjena da procitam sta znaci taj br. Zivjela sam u stanu br 11, kada smo se preselili i kupili novi stan, dobili smo kljuceve sa br 11, garazno mjesto br 11, suprug rodjen 11.tog , cerki kada saberem datum rodjenja dobijam br 11. Ima tu jos dogadjaja vezan za taj br. Sta znaci to?

    ОдговориИзбриши
  12. Jako zanimljivo. rodjen 05.06,,..od 5og osnovne i do kraja skole srednje uvijek bio odjeljenje 3,goooddinamaa adrese na kojima sam stanovao ili brojevi stanova su bili 21 ili 12, 201, itd..cak ulice - rudnicka, zeljeznicka,,a otac mi kovac :) predzadnja adresa na kojj sam bio, broj ulice 11,,a stanovao na sprat3, soba 303..e to je bio energetski jakoo poseban period,,.. oduvijek od malih nogu 3 je bio,, i dvoja uvijek dali kao 2 ili kao 11,,..ili sklop 2 i 1 na 3jku.. zadnja adresa na koj sam sada , stan br1.ulica br 7...prvobitna povrsina 33, nakndano izmjerena 35. Inace - energetski, intuitivno, i u mnogim drugim nivoima i sferama, puunoo van iznad ( nije hvaljenje ), ima tu i tezine jakee nositi sve to.. generalno zahvalan.. cisto da podijelim oko 11, i 3 i ( 21, 12 ), koji su uvijek tu..da ne pricam o frekvenciji, vibraciji energiji, i jos dublje i vise ostalom ( i nisam to trazio,,od malih nogu prati i morao sam da ucim sam da se nosim sa tim ).

    ОдговориИзбриши
  13. 1:11 sati i stepeni 11c to je 5 jedinica inače mi se pojavljuje 2:22,5:55,16:16....kad god se setim da pogledam vidim brojeve iste.Šta to znači ?Tako već 4 godine...

    ОдговориИзбриши